НИВА ХАРЬКОВ КЛУБ

Индивидуальный Регламент Триала «глинозамес — 2013»

РОЗДІЛ 1. ПРОГРАМА ЗМАГАННЯ

Дата              час                          тема

08.11.13         9-00  Публікація Регламенту

08.11.13         9-00    Відкриття попереднього прийому  заявок

07.12.13         6-30    Відкриття Секретаріату

07.12.13         6-30    Перше організаційне засідання КСК

07.12.13         7-30    Початок реєстрації Учасників

07.12.13         7-30    Відкриття Прес-центру

07.12.13         8-00    Адміністративна перевірка

07.12.13         8-00    Технічна перевірка

07.12.13         9-30  Закінчення реєстрації та перевірок

07.12.13         10-00  Публікація списку заявлених учасників

07.12.13         10-00  Публікація списку екіпажів допущених

07.12.13         10-15  Старт Спортивній першого екіпажу (карер)

07.12.13         17-00  Фініш останнього екіпажу

07.12.13         17-30  Публікація попередньої остаточної класифікації змагання

07.12.13         18-00   Публікація офіційної остаточної класифікації змагання

07.12.13          18-30         Нагородження переможців змагань

РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЯ ЗМАГАННЯ

2.1. НАЗВА, СТАТУС ТА ОРГАНІЗАТОР ЗМАГАННЯ

Харкiвська Обласна Громадська Органiзацiя Автомобiльного Спорту «Позашляховий клуб»» організовуе 4 етап нацiональноi серii схiдноi Украiни з трiалу «Глинозамес», яке  відбудеться 7 грудня 2013 року. Змагання проводиться у відповідності з МСК ФІА та НСК ФАУ, Загальними вимогами до всіх серii, Трофеїв, Кубків, Викликів, Серій України та змагань

включених у їх залік та цим Регламентом, затвердженим ФАУ (Свідоцтво організатора змагання №             від « ____»  ________ 2013 року).

Всі водії, учасники, офіційні особи, представники преси, і всі інші особи, які мають відношення до підготовки і проведення змагання діють у відповідності з вимогами НСК ФАУ, іншими регламентуючими документами ФАУ, Регламентом Чемпіонату та цим Регламентом.

2.2. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ КОМІТЕТ

Голова організаційного комітету

Балаба Андрiй

Член оргкомітету

Паладiй Серiй

Член оргкомітету

Шапкiн Роман

Адреса постійного Секретаріату:_Харкiв, вул. Чередничекiвська 7

Штаб трiалу, Прес-центр, Офіційна дошка оголошень змагання

Координаты GPS: N 49 57,7635’ E 36 24,8629’

•       Початок роботи: 6-15

•       Кінець роботи:    19-30

2.3. ОФІЦІЙНІ ОСОБИ

Голова Колегії Спортивних Комісарів

Коваленко Эрнест 02.04.0009.13

Спортивний Комісар

Сергiй Поднос       01.28.0067.13

Спортивний Комісар

Звягин Сергiй

Секрктар Колегії Спортивних Комісарів

Бурма Вікторія

Директор Змагання

Стрелецкiй Сергiй 02.20.0080.13

Начальник безпеки та дистанції

Обедков Сергiй 02.20.0018.13

Технічний Комісар

Технiчный контролер

Капінос Андрій 03.12.0046.13

Костюков Роман

Головний секретар змагання

Ракова Наталья

Хронометрист

Антонов Вiктор

Офіцер по зв’язках з учасниками

Овчаров Олексiй ОА.04.0111.13

Головний лікар змагання

Арсенiй Игор

РОЗДІЛ 3. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

3.1. Траса змагання, дистанцiя

3.1.1. Нацiональне  змагання з тріалу включає трасу змагання не меньше 300м, але не бiльше 3000м  , та поділяється на дiлянки

3.1.2. Залік в групi«Рейд» відбувається по першій СД.

3.1.3. Залік в групі«Хард» відбувається по другій СД.

3.1.4 Залік в групі«ATV-UTV» відбувається по третiй СД.

3.1.5 Залiк в групi «Стандарт» відбувається по четвертiй CД

3.1.5.Офіційний час змагання – Київський час (синхронізація по GPS приймачу

GMT+2)

3.2.Транспортнi засоби

3.2.1. До участі у змаганнях допускаються позашляхові автомобілі з колісною формулою 4х4  та, які вiдповiдають вимогам ПДР, та мають технічний паспорт транспортного засобу, що підтверджує право власності на них, та квадроцикли i баггi в наступних залікових групах:

І залікова група «Рейд»

позашляхові автомобілі

ІІ залікова група «Хард»

модифіковані позашляхові автомобілі

III залікова группа « ATV-UTV»

Квадроцикли ATV , баггi UTV

4 Залiкова група «Стандарт»

Стандартні позашляхові автомобілі

3.2.2.Якщо до участі у змаганні допущено менше 3 автомобілів у певній заліковій групі, змагання у цій групі вважається таким, що не відбулося.

3.3. Учасники

3.3.1.До участі у змаганнях допускаються володарі клубних, національних та міжнародних ліцензій водія категорії: «Д-К»,,«ДС»,«ДД»,«ДЛ»,«ДЮ»,«ДО»,«С1»,»С2»,»С0» та учасника категорії: «УО», «УК», «УН»,»СР», «СТ» виданих ФАУ та дійсних у поточному році, згідно НСК ФАУ та інших регламентуючих документів ФАУ, внесених у реєстр володарів ліцензій ФАУ.

3.3.2. Допускається участь володарів ліцензій інших країн при умові, що учасники мають ліцензії відповідного рівня ASN своєї країни та дозвіл на участь у змаганнях за кордонном і не будуть мати право отримувати очки в кінцевих класифікаціях відповідної серії змагань.

3.3.3 Право заявити водія мають особи – володарі національної (міжнародної та клубноi) індивідуальної ліцензії учасника.

3.3.4. Під час керування,  коли учасник  не є членом екіпажу, всі його обов’язки і відповідальність покладаються повністю на першого водія, який декларований у заявці на участь у змаганні.

 3.4.Заявка на участь

3.4.1.Будь-яка особа, що бажає взятии участь у змаганні повинна подати заявку на участь заповнену належним чином.

3.4.2.Екiпажi категорii рейд, хард, UTV та стандарт складається з першого i другого водiя.

3.4.3.Жодних змін не може бути внесено у заявку на участь, за винятком випадків передбачених цим Регламентом. Однак, до моменту перевірок учасники вільно можуть заміняти декларований транспортний засіб на інший тієї ж групи.

3.4.4. Поставивши свої підписи на офіційному бланку заяви, учасник, як і всі члени екіпажу, підкоряються тільки спортивній юрисдикції, визначеній НСК ФАУ і положеннями данного Регламенту.

3.4.5.Організатор має право відмовити у прийомі заявки з вказуванням причин (ст.74 НСК ФАУ). Якщо організатор змагання відмовляє учаснику у прийомі його заявки, він повинен на протязі 48 годин повідомити про це учасника, який подав заявку (якщо необхідно, зробити це через ФАУ),а також про інформувати ФАУ.

3.4.6.Число учасників обмежєне организатором i складаэ «50» екiпажiв.

3.4.7. Кожний водiй та штурман пiдписом на бланку заявки на участь у

змаганнi пiдтверджує,що вiн вiдмовляється вiд вимог компенсацii збитку, виникшего в наслiдок пошкоджень i нещасних випадкiв,що сталися пiд час та у з`вязку з заходом по вiдношенню до Органiзатора, органiв влади i тих осiб якi представляють в распорядження дороги i терiторiю для проведення змагання.

3.4.8.Кожен член екiпажу визнає, що вiн бере участь у змаганнi пiд

свою вiдповiдальнiсть i у будь-який момент може вiдмовитися вiд подальшоi участi в ньому.

3.5. Змiни у складi учасникiв

3.5.1.Після закриття прийому заявок будь-які зміни учасника заборонені, але 1 член екіпажу може бути змінений при згоді:

•      Організаційного комітету до початку адміністративних перевірок;

•    Колегії Спортивних Комісарів з початку цих перевірок до закинчення. Адміністративноi перевірки

3.5.2. Тільки ФАУ може дозволити зміну двох членів екіпажу.

3.5.3. Якщо в момент передстартового контролю на старті виявиться, що транспортний засіб не відповідає  по  своїй  конфігурації (обрисам)  представленому у групі,  у яку він  був  заявлений,  цей транспортний засіб за пропозицією Технічних Комісарів може бути  переведено по  рішенню Колегії Спортивних Комісарів у іншу залікову групу.

3.6. Спортивнi номери i емблеми

3.6.1.Організатор надає на кожний автомобіль не менш нiж, два панно з

присвоєними Організатором номерами.

3.6.2.Панно з присвоєними номерами повинні бути до початку передстартового контролю надійно закріплені на автомобілях.

3.6.3.Якщо під час змагання виявиться, що:

•      Один боковий номер відсутній, учасник підлягає штрафу – 50грн.

•      Два бокових номера відсутні, учасник підлягає штрафу– 100 грн.

РОЗДІЛ 4. ЗАГАЛЬНІ ОБОВ’ЯЗКИ

4.1.Обовязковi перевiрки i контроль

4.1.1. Учасники представляють своїх водіїв та подають свої автомобілі до пункту адміністративної перевірки і передстартового контролю у відповідності з Програмою змагання для виконання перевірок.

4.1.1.1. Адміністративна перевірка: перевіряються  ліцензії учасника  і водія,  наявність медичної довідки, водiйського посвiдчення, технiчний паспорт, полiс ГВ, наявності та відповідності записів у заявочних форм. Учасники і водії, документи яких не відповідають вимогам ФАУ, не допускаються до участі у змаганні.

4.1.1.2. Технічна перевірка: перевіряється відповідність автомобіля до заявленноi групи, записам у технічному паспорті. Автомобіль не допускається до участі у змаганні,  якщо  він  не відповідає вимогам Індивідуального Регламенту и правилам дорожнього руху. Не допускається участь у змаганні водіїв, які під час змагання не застосовують захисні шоломи та ременi безпеки.

4.1.2. Учасники представляють своїх водіїв для проведення медичного огляду,під час якого перевіряються відповідність водія медичним вимогам та тверезість водіїв. Водії, які не відповідають

медичним вимогам або у яких виявлено нетверезий стан, до участі у змаганні не допускаються.

4.1.3. Тільки Колегія Спортивних Комісарів може дозволити адміністративну перевірку, технічну перевірку та медичний огляд в разі запізнення, якщо таке запізнення викликано форс-мажорними обставинами .

4.1.4. Директор змагань та/або головний лікар змагання можуть вимагати проведення медичного огляду будь-якого водія в будь-який час змагання.

4.1.5. Офіційні особи, які проводять технічну перевірку мають право вимагати перевірки відповідності автомобіля у будь-який час під час змагання.

4.1.6. Будь-які автомобілі, які після технічної перевірки було розібрано або модифіковано таким чином, що це може вплинути на безпеку або на відповідність автомобіля, або який потрапив у аварію з тяжкими наслідками, повинен бути представлений на повторну перевірку.

4.1.8. Директор змагання за  поданням Технічних Комісарів може запропонувати Спортивним Комісарам перевести автомобіль, що перевіряється, до іншої групи, якщо виявиться його невідповідність групі, вказаному  у заявці.

4.2. Заходи безпеки 

4.2.1.Для автомобілів усіх класів обов’язкова наявність ручних вогнегасників з сумарною масою заряду щонайменше 4 кг.

4.2.2.Обов’язкове застосування щонайменше трьох-точкових ременів безпеки та

шоломiв пiд час проходження дистанцii.

4.2.3. Для автомобілів класу «Хард» обов,язкова   установка каркаса безпеки.

4.2.4 Всi предмети що знаходяться в автомобiлi повиннi бути надiйно закрiпленi

вiд вiльного перемiщення.

4.2.5 Автомобiлi в яких встановлено газобалонне обладнання до участi у змаганнi не допускаються.

4.3. Рух по трасi

4.3.1. Дозволяється наявність тільки одного автомобіля на трасі змагань під час

залікового заїзду.

4.3.2.Фініш–ходом. Суворо забороняється зупинка в зоні між фінішною лінією та знаком STOP. Зупинка на лінії знаку STOP обов’язкова, за порушення цієї вимоги: пеналiзацiя —  60 сек.

4.3.3.  Хронометраж здійснюється  з допомогою механічного   чi електронного хронометру. Хронометраж здійснюється з точністю до 0,1 секунди.

РОЗДІЛ 5. ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАННЯ

5.1.1. Змагання складається з:

5.1. Склад змагання

•      обходу траси учасниками з метою ознайомлення;

•      залікових заїздів.

5.2. Порядок старту

5.2.1.Порядок старту у заліковому заїзді визначається шляхом жеребкування.

5.2.2.Водії приймають старт згідно стартової відомості. У випадку запізнення на старт водій у даному заїзді прийматиме участь останнім i пеналiзується — 60 сек.

5.2.3.Розклад участі у залікових заїздах публікується на офіційному табло змагання. Учасники повинні прийняти і керуватися усіма змінами, внесеними в цей розклад. Зміни у розклад стартів можуть бути внесені Спортивними Комісарами, що найпізніше за15 хв до старту  першого автомобіля даної групи.

5.3.Залiковий заїзд

5.3.1.Водії в автомобілях повинні знаходитися на передстартовому майданчику за 10 хвилин до свого старту.Водії, що запізнилися на свій старт, у данному заїзді прийматимуть участь останніми i будудь пеналізованi на 60 сек.

5.3.2.Старт – індивідуальний, з місця, з працюючим двигуном та за сигналом

стартера.

5.3.3. Водії, яким не вдалося стартувати протягом 20 секунд після сигналу старту, покидають трасу і беруть повторний старт останніми i будуть пенализованi на розсуд КСК.

5.3.4.На трасі змагань під час залікового заїзду може знаходитись тільки один

автомобіль.

5.3.5.При фальстарті накладається пенализація – 15 сек.

5.3.6.За  кожну  збиту  вішку,  чи  розрив  стрічки  огородження  екіпаж  отримує пеналізацію — 15сек

          . 5.3.7.Якщо автомобіль не може залишити зону перешкоди самостiйно протягом часу вказаного  органiзатором, у додатковоиу бюлетнi, він знімається з залікового заїзду і його результат анулюється.

5.3.8. Кожен екіпаж зобов’язаний стартувати і фінішувати що найменше в   одному заліковому заїзді. Залікові заїзди хронометруються. Результати залікових заїздів є офіційними і визначають остаточну Кваліфікацію на змаганні по кращому результату. Для залікової групи.

5.3.9   Автомобіль залишивший межі траси, та не повернувшийся до траси в місці виїзду з неї дискваліфікується. .

5.4.Закритий парк

5.4.1.Після закінчення змагання водій повинен негайно прослідувати у закритий парк, або в місце, вказане офіційними особами змагання, з наступним слідуванням в закритий парк. Всі автомобілі, що запізнилися або не прибули в закритий парк, виключаються зі змагання.

5.4.2.Водії і учасники, що порушили режим закритого парку, виключаються зі змагання.

5.4.3.Режим закритого парку знімають Спортивні Комісари своїм рішенням.

5.4.4 Швидкість пересування учасиникiв змагання мiж зоною старта-фiнiша та закритим парком до 10км/год.

РОЗДІЛ6. ЗАКЛЮЧНІ ПОЛОЖЕННЯ

6.1 Визначення результатів и залік

6.1.1. Переможець на змаганнi визначаеться за кращiм (найменьшим) часом проходження спортивноi дiлянки, з урахуванням усiх пеналізацій, якщо такi були..

6.1.2. Особистий залік визначається по першому та другому водієві в кожній категорії згідно доповнення 1.

6.2. Протести i апеляцii

6.2.1. Будь-який протест повинен бути поданий у відповідності з розділом 12 НСК ФАУ.

6.2.2. Кожен протест повинен подаватися у письмовій формі, підписаний володарем ліцензії учасника та повинен супроводжуватись внеском у розмірі 200  грн. та гарантійним  внеском у сумі: 250 гpн. за перевірку однієї з частин автомобіля (двигун, трансмісія,          керування, гальмівна система та т.і.); 1000 гpн. за перевірку всього автомобіля.

6.2.3. Витрати, що пов’язані з виконанням робіт по демонтажу та  монтажу при перевірці протесту, що не покриваються гарантійним внеском відносяться на рахунок протестуючої сторони.

6.2.4. Внески, вказані у п.п.6.2.2. повертаються тільки у випадку, якщо протест виявився обґрунтованим, або на основі рішення ФАУ.

6.2.5. Протести подаються Директору змагання. При відсутності Директора змагання протести подаються будь-кому зі Спортивних  Комісарів.

6.2.6. Протести подаються:

•      Проти прийняття заявки– не пізніше однієї години після закінчення  технічної перевірки автомобілів.

•      Проти порядку стартів і заїздів – не пізніше, ніж за одну годину до початку стартів і заїздів.

•      Проти рішення Технічного Комісара– протягом 30-ти хвилин після винесення опротестовуваного рішення.

•      Проти помилок або порушень, здійснених протягом змагання, з невідповідності автомобіля технічним вимогам або класифікації, встановленій по закінченню змагання, подається  протягом 30-ти хвилин після публікації попередної остаточної класифiкацiї змагань.

6.2.7. Забороняється  внесення  протестів на рішення, винесені суддями фінішу або суддями факта по суті службових обов’язків, що ними виконуються (ст.149 НСК ФАУ).

6.2.8. Учасники можуть подавати апеляції відносно прийнятих рішень у відповідності з

розділом 13 НСК ФАУ.

6.2.9. Для збереження за собою права на подання апеляції, учасник зобов’язаний протягом години після опублікування цього рішення повідомити Спортивних Комісарів про намір опротестувати їх рішення.

6.3. Доброчiннi внески учасникiв на проведення змагання (заявочнi внески)

6.3.1. Для забезпечення проведення змагання учасники вносять Організатору доброчинні внески на розвиток автомобільного спорту у розмірі

Для  «1», «2», «3» залiкових груп:

400 грн —   Базовий       (з 08 11 2013 до 06 12 2013)

500 грн –  Термiновий (07 12 2013)

Для «4» залiковоi групи

300 грн —   Базовий       (з 08 11 2013 до 06 12 2013)

400 грн –  Термiновий (07 12 2013)

Без обов’язкової реклами Організатора заявочні внески збільшуються мінімум у два рази.

6.3.2. Заявочний внесок буде повернено повністю:

•    особам, заявки яких було повністю відхилено;

•    у випадку коли змагання не відбулося.

6.3.3. Якщо заявлений учасник з форс-мажорних обставин, належним чином перевірених ФАУ, не брав участі у змаганні йому повертається 50% заявочного внеску.

6.3.4. Заявочні внески перераховуються на р/р Організатора у вигляді «доброчинного внеску на розвиток автомобільного спорту (без ПДВ)» або готівкою під час реєстрації.

6.3.5. Номер картки : Приват банк  5211 5374 2679 1369  Балаба Андрiй Олегович.

6.4.Зведена таблиця пеналiзацii

Стаття

Порушення

Пеналізація

4.3.2.

Проїзд  лінії знаку STOP

штраф 60 сек.

3.6.3.а

Відсутність одного бокового стартового номера

Штраф 50 грн

3.6.3.б

Відсутність двох емблем або двох бокових стартових  номерів

штраф100 грн

Невідповідність документів вимогам ФАУ

недопущення до змагань

Невідповідність автомобіля вимогам Регламенту

виключення із

змагання

Незаповнені або неналежним чином заповнені обов’язкові документи, документи водія,  виявлення нетверезого стану водія

недопущення дозмагань

5.3.1. Запізнення на старт заїзду

штраф 60 сек.

5.3.5.

фальстарт

штраф15 сек.

5.3.6.

Збиття вішки чи розрив стрічки

штраф15 сек.

5.3.7.

5.3.9.

Неможливість покинути зону перешкод ,

Залишення меж траси,

виключення зі змагання.

5.4.1.

Запізнення в закритий парк

виключення зі змагання.

5.4.2.

Порушення режиму закритого парку

виключення зі змагання.

Невідповідність реклами вимогам Регламенту

виключення зі змагання.

Пеналізація віддана нарозсуд Колегії Спортивних Комісарів

Відсутність на церемонії нагородження без форс-мажорних обставин до позбавлення призів

5.3.3

Обманна чи не спортивна дія здійснена учасником, водієм або до виключення персоналом учасника

Неможливiсть старту до виключення

Вiдсутнiсть шоломiв або не застебнутi паски безпеки до виключення

6.5. Страхування

6.5.1. Всі учасники і водії повинні мати страховий захист від нещасних випадків на суму, еквівалентну що найменше 5000 грн.

6.5.2. Організатор не відповідає за збитки та шкоду, як по відношенню  до водіїв та їх майна,так і за збитки, що заподіяні стороннім особам та їх майну.

6.5.3. У випадку аварії учасник і водій виконують вимоги Організатора та відмовляються від права на протест по відношенню до них.

6.6. Реклама

6.6.1. Учасники можуть розташовувати на своїх автомобілях рекламні матеріали при умові, що вони:

•    відповідають чинному законодавству України

•    дозволені регламентуючими документами ФІА та ФАУ

•    узгоджені з Організатором змагань

•    не розташовані на місцях, передбачених Організатором згідно схеми додатку 2 до данного Регламенту;

•    не носять образливого характеру

•    не обмежують водію оглядовості  з автомобіля через скло.

6.6.2. Учасники, що погодилися з необов’язковою рекламою Організатора, повинні розташувати її згідно схеми перед початком передстартового контролю.

6.6.3. Забороняється присутність на автомобілі емблем інших змагань.

6.6.4.Якщо реклама не відповідає вищевказаним вимогам, учасник виключається

зі змагання.

6.6.5. Всі права на коммерційне кіно-, відео-, фотозйомки, а також  освітлення серії і

рекламу належать Організаторові. Розгортання учасниками та іншими  фізичними особами будь-якої реклами та рекламної торгівлі на місці проведення змагання має бути погодженно з Організатором. Аккредитацію СМІ проводить Організатор.

6.6.6. Організатор резервує собі на кожному автомобілі площі по 0,3 кв.м.

(60см х 50см) на капотi и всіх дверях, і смугу висотою 10 см. по верхній частині лобового скла. Двері або эквівалентні їм площі повинні бути повністю вільні при Технічної інспекції; площа вільна після розміщення реклами Організатора може бути використана Учасником для разміщення іншої реклами. Додадково на обох бортах має бути вільне місце розміром 60×50 см для розміщення стартового номеру. При не  дотриманні цих вимог транспортний засіб вважається невідповіднім Регламенту і може бути виключено зі змагання.

6.7.Призи

6.7.1.У кожній заліковій групі за перші три місця встановлені нагороди, кубки та медалi.

6.7.2.Перелік інших нагород буде оголошено перед початком змагання в

індивідуальному регламенті.

 6.8. Нагородження

6.8.1.Порядок нагородження буде оголошено перед початком змагання.

6.8.2. Відсутність на церемонії нагородження, при відсутності форс-мажорних обставин веде до позбавлення призів.

6.9. Екологiя

6.9.1.Протягом усього змагання усім екіпажам категорично забороняється їздити на транспортними засобами ріками й озерами (за винятком руху по СД). Протягом всього змагання заборонений злив на землю та в водойоми технологічних рідин (мастил, пального й т.і.), викидання, спалювання та/або закопування будь-якого сміття, а також залишати після себе насліди ремонту. Замінені запчастини, колеса й акумулятори треба забирати з собою.

Кожне таке порушення пеналізується грошовим штрафом в розмірі стартового заявочного внеску, але не менше 500 гривень.

Заборонено завалювати пилою/сокирою живі дерева під загрозою виключення зі змагань. Кожний факт такого порушення розглядається КСК.

6.9.2. Застосування корозахисної стропи обов’язкове! Крім того, корозахисна стропа не може бути зафіксована на «удавку» або перекручена при фіксуванні на дереві. Якщо лебедування за дерево здійснюється без корозахисної стропи, екіпаж пеналізується шляхом анулювання проходження (взяття) ним однієї контрольної точки КП за кожний такий випадок.

РОЗДІЛ 7. ЗМІНИ І ДОПОВНЕННЯ ДО РЕГЛАМЕНТУ

7.1Положення данного Регламенту можуть змінюватись тільки у відповідності до ст.66

та ст.141НСК ФАУ.

7.2. Всі можливі зміни і додаткові положення оголошуються через датовані і нумеровані доповнення, які діють як складова частина данного Регламенту. Ці доповнення вивішуються у Секретаріаті, на офіційній дошці оголошень змагання. Одночасно у найкоротший термін вони доводяться безпосередньо учасникам, і останні повинні підтвердити їх отримання під підпис, за винятком випадків в фізичної неможливості, під час проходження змагання.

7.1. Застосування і тлумачення Регламенту

7.1.1. Директор змагання дiе згiдно з НСК ФАУ, Регламенту серії, індивідуального Регламент під час змагання. Однак, він повинен інформувати Колегію Спортивних Комісарів про всі важливі рішення, які він приймає.

7.1.2.Всі протести  стосовно рішень передаються для вивчення в Колегію Спортивних

Комісарів (ст.171 НСК ФАУ).

7.1.3.Так само, всі не передбачені випадки вивчаються Колегією Спортивних Комісарів, яка виключно має право приймати рішення (ст.141 НСК ФАУ).

7.1.4. У разі виникнення суперечностей у  питаннях інтерпретації Регламенту

Серii, iндивiдуального Регламенту необхідно використовувати тільки український текст.

7.1.5.Будь-яка неправильна, обманна або не спортивна дія, здійснена учасником, водієм або персоналом учасника, буде осуджена Колегією Спортивних   Комісарів, яка оголосить будь-яке можливе покарання аж до виключення. Максимальний розмір грошової пеналізації не буде перевищувати1000 грн.

Оставьте комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Прокрутить вверх